Ще один прийом створення умовно реальної ситуації, в якій учні виконують певні ролі.
Опис гри.
Уявно обмежуємо простір ліфту двома стільцями, двоє "незнайомих" дітей заходять у ліфт, а він раптом зупиняється. Між "незнайомцями" починається розмова:- What is your name?
- How old are you?
- …
- Have you got a pet?
- …
Нарешті "ліфт" запрацював і діти виходять вже друзями. Деякі хлопчики, навіть, беруться озвучувати ходу ліфта. Хоча темою розмови в "ліфті", звичайно, є поточний навчальний матеріал, але учні активно збагачують її всім матеріалом, яким вони вже володіють. Діти хочуть і люблять говорити англійською мовою.
Детально
Немає коментарів:
Дописати коментар