Теоретичні відомості.
Вчителю
часто доводиться працювати з кількома сховищами своїх матеріалів: на домашньому комп’ютері, на робочому, на
хмарному диску, на флешках. Зберігання інформації за єдиною структурою в усіх
місцях дуже спрощує пошук потрібних файлів та їх синхронізацію. Звичайно, в
хмарах немає необхідності зберігати власну інформацію в повному обсязі, але
структура збереження файлів у хмарному сховищі має бути фрагментом основного
сховища. Наприклад, це може бути розділ «Календарні плани», причому доцільно
завантажити в нього лише актуальні документи поточного року.
Аналогічна
структура зберігання матеріалів методичного об’єднання чи кафедри дозволяє
легко в них орієнтуватися кожному вчителю. Це особливо зручно при роботі в
хмарних сховищах даних.
Практичне завдання
Завдання
1. На хмарному диску створіть структуру даних, аналогічну до структури даних на
своєму комп’ютері.
Завдання
2. В кожну хмарну папку закачайте з відповідної папки комп’ютера дані,
необхідні для роботи в поточному навчальному році.
Немає коментарів:
Дописати коментар