ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ

Інтерактивні вправи дозволяють в рази підвищити інтенсивність навчальної роботи на уроці. Діти отримують можливість не спостерігати, а діяти.

КАРУСЕЛЬ

  Структуру англійських запитань з їх додатковими словами діти важко сприймають. При фронтальній роботі запитання, зазвичай, задає вчитель, а діти вчаться тільки відповідати. Тренування дітей в англійських запитаннях можна організувати за допомогою комунікативної вправи «Карусель».  

Опис вправи. Діти стають попарно у два кола: внутрішнє і зовнішнє. Учні внутрішнього кола задають запитання (наприклад, «What is your name?”) партнерам із зовнішнього кола, які відповідають на нього. За командою вчителя учні внутрішнього кола роблять крок за годинниковою стрілкою, утворюючи нові пари. Короткий діалог відбувається знову, і так повторюється доти, поки учні не повернуться у вихідні позиції. Після цього ролі кругів змінюються: тепер учні зовнішнього кола задають запитання.
  Якщо в групі 16 учнів, то утворюється 8 пар, кожна дитина 8 разів задає запитання і 8 разів відповідає. При фронтальній роботі такої активності учнів досягти неможливо.




ЗНАЙДИ ПАРУ
Діалог дозволяє активізувати навчальну діяльність учнів на уроці. Іноді дітям це важко зробити через складні міжособистісні стосунки. На допомогу приходить простий, але ефективний прийом.
Учням роздаються половинки англійських прислів'їв і вони мають об'єднати їх. Ті, що знайшлися, утворюють пари. Пошук пари одночасно є гарною фізичною розминочкою на уроці.
Ось приклад прислів'їв, підібраних до теми "Медицина. Здоров'я.":
A sound mind    in a sound body.
After dinner sit a while   after supper walk a mile  
An apple a day  keeps the doctor away. 
Early to bad and early to rise makes a man healthy, wealthy and wise.
Good health   is above welth.
Laughter    is the best medicine.
Live not to eat but eat to live.
 Desperate desease must  have desperate cures. 















Немає коментарів:

Дописати коментар