ФОРМУВАННЯ
ОСОБИСТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ
АВТОРСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ЯК УПОРЯДКУВАТИ СВОЮ Е-БІБЛІОТЕКУ»
Методичний посібник
створений на підставі аналізу змісту діяльності вчителя англійської мови. У
посібнику вміщено авторський дистанційний курс упорядкування вчительських даних
і прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках
англійської мови з досвіду роботи.
Посібник
рекомендовано вчителям іноземних мов та інших навчальних предметів. Може бути
використаний іншими працівниками освіти.
Для перегляду посібника натисніть кнопку READ
Reading Comprehension Tests
Посібник містить тестові завдання з англійської мови, складені відповідно до чинної програми. Вони охоплюють увесь матеріал, що забезпечує можливість працювати з усіма граматичними поняттями, які вивчають учні 5-11 класів. Посібник розрахований на учнів середньої та старшої школи, учителів, батьків, студентів факультетів підготовки вчителів іноземної (англійської мови), а також на тих, хто бажає вдосконалити свої вміння і навички читати англійською. Після тексту для читання містяться вправи для перевірки розуміння прочитаного. Це, як правило, тести (альтернативні, множинного вибору, перехресні та ін.), відповіді на запитання, пошук певної інформації в тексті та ін.
Немає коментарів:
Дописати коментар