ПОСІБНИКИ

ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ АВТОРСЬКОГО ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ «ЯК УПОРЯДКУВАТИ СВОЮ Е-БІБЛІОТЕКУ»

Методичний посібник створений на підставі аналізу змісту діяльності вчителя англійської мови. У посібнику вміщено авторський дистанційний курс упорядкування вчительських даних і прийоми активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках англійської мови з досвіду роботи.

            Посібник рекомендовано вчителям іноземних мов та інших навчальних предметів. Може бути використаний іншими працівниками освіти.

Для перегляду посібника натисніть кнопку READ

Reading Comprehension Tests

 Посібник містить тестові завдання з англійської мови, складені відповідно до чинної програми. Вони охоплюють увесь матеріал, що забезпечує можливість працювати з усіма граматичними поняттями, які вивчають учні 5-11 класів.  Посібник розрахований на учнів середньої та старшої школи, учителів, батьків, студентів факультетів підготовки вчителів іноземної (англійської мови), а також на тих, хто бажає вдосконалити свої вміння і навички читати англійською.   Після тексту для читання містяться вправи для перевірки розуміння прочитаного. Це, як правило, тести (альтернативні, множинного вибору, перехресні та ін.), відповіді на запитання, пошук певної інформації в тексті та ін.



  

Немає коментарів:

Дописати коментар