Заняття 4. Утворення структури учительських даних в хмарі


Теоретичні відомості.

Вчителю часто доводиться працювати з кількома сховищами своїх матеріалів: на  домашньому комп’ютері, на робочому, на хмарному диску, на флешках. Зберігання інформації за єдиною структурою в усіх місцях дуже спрощує пошук потрібних файлів та їх синхронізацію. Звичайно, в хмарах немає необхідності зберігати власну інформацію в повному обсязі, але структура збереження файлів у хмарному сховищі має бути фрагментом основного сховища. Наприклад, це може бути розділ «Календарні плани», причому доцільно завантажити в нього лише актуальні документи поточного року.

Аналогічна структура зберігання матеріалів методичного об’єднання чи кафедри дозволяє легко в них орієнтуватися кожному вчителю. Це особливо зручно при роботі в хмарних сховищах даних.


Практичне завдання

Завдання 1. На хмарному диску створіть структуру даних, аналогічну до структури даних на своєму комп’ютері.

Завдання 2. В кожну хмарну папку закачайте з відповідної папки комп’ютера дані, необхідні для роботи в поточному навчальному році.




Немає коментарів:

Дописати коментар